Friday, February 18, 2011

ABBEY in NEW YORK

La adoro! Abbey è una delle mie modelle preferite, sa giocare con accessori e capi e rende il suo stile unico! Qui è un party a New York... quanto mi piacciono quei bijoux che ha!!! se sono fortunata forse domenica al mercatino troverò qualcosa di simile!!! :) Ma....vi ho mai parlato del mercatino che si tiene ogni domenica vicino casa mia??? Uhmmmmm... Mi sa di no... Ok! Lo farò presto! :) Intanto..take inspiration! ^-^
I LOOOOVE HER! Abbey Lee is one of my favourite models, she knows how to mix accessories and clothes to make unique an outfit. Here shes's at a party in New York. I love her jewelry!!! maybe I can found something similar at the little market...uhmmmmmmm... have I ever told you about the Sunday Market near my home???  Ok... I'll tell you about it soon! in the meantime....take inspiration :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...